Przekierowanie 301 - Przekierowanie 301 a Google

 

Jak Google traktuje przekierowanie 301?

Przekierowanie 301 w .htaccess oraz przekierowanie 301 w PHP jest czytane prawidłowo przez roboty Google. Natomiast nie stosuje się przekierowania 301 w JS gdyż takie przekierowanie nie jest czytane prawidłowo i nie przyniesie żądanego efektu.
Przekierowanie 301 powoduje przeniesienie mocy danej podstrony czy też domeny na inny adres, dlatego często jest wykorzystywanie przy pozycjonowaniu, do wspierania serwisu który chcemy pozycjonować. Moc ta jest przekazywana tak długo jak utrzymane jest przekierowanie 301 na domenę. Jednakże po usunięciu przekierowania, domena wspierania traci moc na rzecz domeny przekierowanej.

Przekierowanie 301 pomaga w walce z filtrami  nakładanymi na domeny przez google, stosowanymi często za stosowanie niedozwolonych technik pozycjonowania stron internetowych.

Google nakłada filtry na bardzo wiele stron, mimo że często strony te nie były zmieniane i nic z nimi nie robiono, często nawet nie były linkowane, dlatego prawdopodobnie robi to automat. Dlatego algorytmy Google mogą uznać naszą stronę jako treść spamową i również na naszą stronę choć to dzieje się niezwykle rzadko nałożony może zostać taki filtr.

Jak radzić sobie w przypadku nałożenia filtru?
Jeśli masz podejrzenia iż twoja domena posiada filtr i nie udało Ci się go pozbyć to jedynym sprawdzonym sposobem jest przekierowanie 301 na nową domenę. Sprawdzono iż taki zabieg powoduje przeniesienie mocy starej domeny na nową domenę, dzięki czemu nie tracimy nadmiernie pozycji w Google, nie musimy zaczynać pozycjonowania od zera.

Dodatkowe informacje na temat przekierowania 301.

 
 
Strona internetowa

Strona internetowa – to wizytówka Państwa firmy, dlatego powinna być nie tylko wykonana ładnie graficznie, ale także powinna posiadać profesjonalne teksty. Pamiętajmy, iż strona internetowa może zwiększyć prestiż Państwa firmy, sprawiając wrażenie że jest to duża firma, lub wręcz przeciwnie strona wykonana nie profesjonalnie może zaszkodzić wizerunkowi Państwa firmy.

Sklep internetowy

Sklepy internetowe – są przeznaczone dla tych Państwa, którzy sprzedają lub chcą rozpocząć sprzedaż swoich produktów w internecie. Jak pewnie Państwo wiecie dobrze widoczny i zaprezentowany produkt to połowa sukcesu. Dlatego dbamy aby nasze sklepy były wykonane nie szablonowo estetycznie, a produkty były pięknie eksponowane.

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie – działania prowadzące do wypromowania naszej strony internetowej, sklepu internetowego pod interesującymi nas słowami kluczowymi. Przed przystąpieniem do procesu pozycjonowania musimy dokładnie określić branże, region działania naszej działalności co pomoże nam na sprecyzowanie i wybór słów kluczowych. Następnie przygotowujemy stronę pod kontem tych słów i rozpoczynamy działania prowadzące do wypozycjonowania strony.
Tutaj znajdziesz więcej informacji na temat optymalizacji strony.

Optymalizacja strony

Optymalizacja strony – są to działania polegające na przygotowanie strony do pozycjonowania pod kątem słów kluczowych. Nie jest ona wymagana, ale warto ją wykonać aby przyśpieszyć i polepszyć efekty pozycjonowania. Dobrze napisana strona internetowa z uwzględnieniem słów pod którymi ma być widoczna strona internetowa nie wymaga optymalizacji, gdyż sama w sobie już jest przygotowana do pozycjonowania.
Tutaj znajdziesz więcej informacji na temat optymalizacji strony.